2010. október 6., szerda

Könyvek

Most kaptam a levelet, hogy útnak indult a Booklinos csomagom. A múlt héten vettem ki egy vastag német nyelvű könyvet a könyvtárból, pénteken vettem 4 német nyelvű könyvet, amiből egyet el is kezdtem, kemény 20 oldalat sikerült elolvasni azóta, kicsit sokat kell szótárazni :D De majd belejövök. És akkor most itt ez a sok fincsi könyvecske, jujj, azt sem tudom, hova kapjak. Ja, és még a polcon is állnak könyvek. Kicsit túlbiztosítottam magam, nehogy olvasnivaló nélkül maradjak! És mi van még az újságokkal, amik csak gyűlnek moeséknél. Kivehetnék egy pár hét szabit, hogy olvassak? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Iskolai szünetek

február 5-20

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

 

Laura, Noémi, Dorka Svájcban | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates