2010. november 5., péntek

Németet tanulunk

Na, nem kell semmi komolyra gondolni, de próbálunk itthon is kicsit gyakorolni. A hétvégén vettem egy laminálógépet, akinek még nem volt ilyen, egy fontos tanács. Mivel én ott álltam bambán a boltban, hogy milyen fóliát vegyek.... Az úgy van, hogy egy oldala a fóliának le van zárva, és azzal az oldallal kell belerakni a gépbe, úgyhogy el kellett vetnem a mindenféle méretű nyomatokat. Mert olyat is terveztem, hogy szavakat nyomtatok, és abból csinálunk mondatokat. Naszóval: nem szabad túl nagy fóliát venni, a mostani dominó az A6-os fóliához készült, egy darabból 3 dominót lehet készíteni. Ez a lap így 10 fóliából megvan. (Ha bárkinek van tapasztalata a lamináláshoz, csak írja be bátran :))
Keresgéltem játékos anyagokat a neten, itt találtam nagyon szupereket. Többek közt dominókat. Ezt az ötletet felhasználva készítettem én is egyet, hasraütésszerű alapszavakból, csak semmi tematika :D

Innen letölthető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Iskolai szünetek

február 5-20

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

 

Laura, Noémi, Dorka Svájcban | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates