2010. december 19., vasárnap

Laura 8 éves

Tegnap volt "igaziból" a szülinapja, mi meg is köszöntöttük. Egy telefont kapott, ekkora örömet nem is tudom, mikor láttam utoljára az arcán. Ma is mondta: "nem is gondoltam, hogy ekkora ajándékot kapok tőletek!" Volt torta nélküli gyertyafújás is :)


 Ma pedig buli volt. Nagyon vegyes társaság, itt volt a barátnője az iskolából, az anyukájával és a kistestvérével, Noémi ovistársa és családja, velük sokszor szoktunk találkozni, nagyon kedves család, és T. kollégája a családjával. (magyar, svájci, török-holland, olasz... :)) A gyerekek leküzdötték a nyelvi korlátokat.
 A torta kalandosan alakult, Laura málnásat kért, találtam is egy jó kis receptet - túró nélkül, olyat nem mertem bevállalni, mert itt nincs olyan túró ugye, közben találtam a mélyhűtőben még egyet -, megsütöttem a piskótát, megkevertem a málnás habot, és nem akart megkötni a zselatin... Kanállal ettük, nagyon ficsi lett. Még szerencse, hogy osztottam-szoroztam, kevés lesz az a torta, csináljunk még egyet, valami olyat, amihez minden van itthon, így készült ez a narancsos-mandulás, ami azért nem kerek, mert a tortaformában volt ugye a málnás :) Mindenesetre mindkettőnek nagy sikere volt.


Volt élet, midnenki jól érezte magát

Az egész lakást bejátszották, itt a két kiscsaj a folyosón playmobilozik.

2 megjegyzés:

  1. Látszik, hogy jó volt a hangulat :)

    VálaszTörlés
  2. Az biztos
    és update a tortához: a maradékot bekanalaztam egy dobozba. Mára megdermedt!!! Szóval az időtényező volt itten a hiba kéremszépen.

    VálaszTörlés

Iskolai szünetek

február 5-20

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

 

Laura, Noémi, Dorka Svájcban | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates