2011. augusztus 14., vasárnap

Nyaralunk

Némi zűrzavaros Magyarország-látogatás után most Svájcban nyaralunk, mint az urak. Na, mert ugye a gazdasági helyzet miatt mindenki igyekszik máshol költeni a pénzt. Mert ott többet ér. Na, de ha itthon maradunk, szállásra nem kell költeni :) Hogy ne legyen rohanás az egész, az elmenős napok közé beiktatunk egy itthonmaradósat. Csütörtökön állatkertben voltunk, tegnap pedig a strandon. Csak itt helyben, mert errefelé az a szokás, hogy úton-útfélen strandok vannak, kb mint a suli, sétatáv tuti találsz egyet! Már előre kinéztem az időjáráselőrejelzésben, hogy rövid távon ez lesz a legmelegebb nap, értsd: 25 fok, napsütés nélkül. De mit lehet tenni, nyaralunk, strandra menni kell! Reggel punnyadtunk, palacsintát sütöttünk, összepakoltunk, és délre már a strandra is értünk, mondjuk előtte hideg is lett volna. Nem az a tipikus stradidő volt tényleg, de kellemes volt. 23 fok majdnem egész nap, eleinte még a nap sem sütött, de később igen. Jól le is égtünk, mármint mi felnőttek, én azért, mert azt mondtam, úgyis árnyékban vagyok (nem fürödtem, inkább horgoltam :)), apjuk meg szimplán elfelejtette bekenni magát. Jelentem a Bad Wülflingen nagyon kellemes hely. Van egy közepes mélységű medence (nagyoknak majdnem leér a lába) egy csúszdával, van gyerekmedence, ami szuper, magasabban fekvő, és mélyebben levő résszel, így folyik le a víz, kis csúszda rész, patakocska, kanyargós mederrel, mindenféle alakú izékből csobog a víz, el bírnám viselni ide a kertbe. Jaaa, és nehogy leégjenek a gyerekek, fölötte napvitorla... Úszómedence, meg egy ugráló (minek is hívják), mélyvízzel. Rengeteg fű-fa, homokozó. Mindehhez tömeg nem volt. Jövünk máskor is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Iskolai szünetek

február 5-20

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

 

Laura, Noémi, Dorka Svájcban | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates